دیاردکور

همه آن چیزی که از کاغذ دیواری انتظار دارید در آلبوم FALCON

آلبوم کاغذ دیواری  FALCON

 

یکی از آلبوم های زیبا و متنوع شرکت قدرتمند دیار دکور آلبوم FALCON میباشد

آلبوم فالکن در طرح و نقش های متنوع همراه با گل و پیچک های زیبا جهت دکوراسیون های کلاسیک و مدرن تولید شده است

این آلبوم 96 کد متنوع دارد

ویژگی های کاغذ دیواری فالکن

این محصول از جنس PVC (وینیل) ساخته می‌شود، قابلیتی که کاغذ دیواری‌های PVC و وینیل دارند دوام بالا و قابلیت شستشوی آنهاست. داشتن یک لایه زیرین، یک لایه فیبر یا کاغذ در میان و یک لایه پوشش نهایی باعث دوام بالای این دسته از کاغذ دیواری‌ها می‌شود.

قابلیت شستشو، دوام بالا، مقاومت در برابر اشعه نور و حرارت، مقاومت در برابر ساییدگی، خراش و پاره شدن به شما این نوید را می‌دهد که این کاغذ دیواری سال‌ها بر روی دیوار شما ماندگاری دارند. بسیاری از افراد نگران جذب دوده، چربی و گرد و خاک توسط کاغذ دیواری هستند، کاغذ دیواری‌های جدید این مشکل را به طور کل ندارند.

 

راهنمای انتخاب کاغذ‌ دیواری

انتخاب اینکه چه مدل کاغذ دیواری را باید برای فضای خود مورد استفاده قرار دهیم، سوالی است که همیشه ذهن مخاطب را برای خرید کاغذدیواری به خود مشغول می‌کند. انتخاب طرح و سبک کاغذ دیواری کاملاً به سبک و رنگ و فضایی بستگی دارد که قصد دارید آن را کاغذ دیواری کنید.
از آنجایی که کاغذ دیواری‌های نصب شده بر روی دیوار مقدار زیادی از حالت بصری فضای شما را تامین می‌کنند، انتخاب رنگ و طرح آن می‌تواند تاثیر زیادی بر روی کل دکوراسیون منزل شما بگذارد، بنابراین قبل از اینکه اقدام به خرید کاغذ دیواری بکنید، حتماً نوع طرح و سبک و رنگی که می‌خواهید به منزل یا فضای کار خود اضافه کنید را انتخاب کنید.
از آنجایی که کاغذ دیواری‌ها طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارند، ممکن است شما را در هنگام خرید گیج کنند. بنابراین ابتدا در اینترنت جستجو کنید و طرح‌ها و سبک‌ها را ببینید، این کار به شما کمک می‌کند که راحت‌تر تصمیم نهایی را بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *